Customer service & order entry medewerker m/v 24 uur  

Style de Vie is een jonge dynamische groothandel in koken en tafelen gerelateerde producten. Wij staan, voor alle Bourgondiërs onder ons, voor betaalbare luxe en doen er alles aan om dit te ontwikkelen en realiseren. Wij leveren onze producten aan o.a. kookwinkels, cadeauwinkels, horeca groothandels, leveranciers van kerst- en relatiegeschenken en tuincentra. We zijn een hecht team, waarbij iedereen voor elkaar klaar staat. Er hangt een informele sfeer en elke mening telt. 

 

Wegens groei van het bedrijf, zijn wij op zoek naar een 

Customer service & order entry medewerker m/v 24 uur  


Functieomschrijving 

Binnen deze functie verwachten wij van jou veel verantwoordelijkheidsgevoel, analytisch vermogen en zorgvuldigheid. Je bent een echte teamplayer en dit uit zich in een prettige samenwerking met collega’s. Daarnaast ben je zelfverzekerd, initiatiefrijk en zelfstandig. Je werkt nauwkeurig en hebt commercieel inzicht. Klantvriendelijkheid en omgang met mensen moeten als een tweede natuur voor je zijn. Je staat graag in dienst van de klant en het geeft jou een voldaan gevoel om deze te allen tijde netjes te woord te staan en te helpen. In drukke periodes verwachten we stressbestendigheid en het vermogen om prioriteiten te stellen. 


Wat ga je doen?  

Je bent samen met het team van customer service verantwoordelijk voor het correct en secuur verwerken van alle inkomende e-mails en telefoongesprekken. Deze omvatten o.a. klantbestellingen (grotendeels) in het Nederlands, maar ook Engels en Duits. Daarnaast is het afhandelen van klachten en het verlenen van goede service een belangrijk onderdeel. Samen met je collega’s van logistiek en sales vorm je een hecht team en zorg je er voor dat alle orders zo snel mogelijk de deur uit gaan en de klant 100% tevreden is. De functie is te omschrijven als een dynamische en uitdagende functie binnen een groeiend bedrijf met veel (internationale) ambitie. 


Wie zoeken wij? 

  • Afgeronde commerciële MBO-opleiding 
  • Goede kennis van het Office-pakket 
  • Ervaring met CRM en ERP systemen, zoals Exact Online 
  • Nederlands en Engels in woord en geschrift, Duits is een pré 
  • Minimaal 2 jaar recente ervaring in een soortgelijke functie 
  • Affiniteit met koken en tafelen  


Wat bieden wij? 

Een afwisselende baan bij een groeiende organisatie, waar alle ruimte is voor eigen initiatief en waar elke mening telt. Naast een passend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden houden we zelf ook van een lekker drankje en hapje. Dat zie je terug in onze maandelijkse gezamenlijke lunches, bedrijfsetentjes en onze heerlijke koffie- en theebar. Je komt te werken in een leuk team met een informele werksfeer. Er wordt de tijd genomen om je in te werken en kennis te maken met ons bedrijf. Verder kun je van ons verwachten: 

  • Mooie kortingen op onze eigen producten; 
  • Budget om jezelf verder te ontwikkelen;  
  • Vakantiegeld; 
  • Pensioen; 
  • Reiskostenvergoeding. 


Heb je interesse? We ontvangen je reactie graag binnen 14 dagen, voorzien van motivatie, CV en foto. Dit kan per mail naar sanne@styledevie.nl 


Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet gewaardeerd.  

Soort dienstverband: Deeltijd 

Hoe ziet je afdeling eruit?


linda-handtekening
miranda-handtekening
Cookie-instellingen
U kunt hieronder uw cookie-instellingen kiezen en accepteren: